Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Ενδιάμεσα


Την έβλεπα να απλώνει ρούχα στη ταράτσα του τριώροφου.
Μια απλή καθημερινή σκηνή, θα πεις, ανάξια λόγου...
Δεν ξέρω.
Έτσι όπως φυσούσε ο αέρας κι έπαιρνε τα άσπρα σεντόνια 
και τα ένωνε με τα σύννεφα κι έτσι όπως φαινόταν κι αυτή μικρή και συγχρόνως θεόρατη ένα σκαλί κάτω από τον ουρανό, έμοιαζε αλλιώς.
Βλέπεις, είναι κάποιες μέρες που  καθαρίζει η ατμόσφαιρα και τότε νιώθω ότι  η ποίηση δεν γράφεται, μόνο αναπνέετε. Τις άλλες στέκεται αναποφάσιστη στο ενδιάμεσο, ανυπεράσπιστη στον ιδρώτα της πόλης.


   
( πηγή εικόνας : http://trigger.photoshelter.com )


24 σχόλια:

  1. Η Ποίηση. κάτι ονειρικό και άπιαστο !
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την αναπνέεις, περνά σαν σκιά πίσω από το θολό σου βλέμμα, κοντοστέκεται και σου ψιθυρίζει λόγια , ήχους, νότες! Χρώματα παίρνει από το χρώμα της ψυχής γι αυτό και ποτέ δεν μπορεί να είναι ίδια ... απλά την ακολουθείς κι εκείνη σε μαγεύει!

    Σε φιλώ
    καλό βράδυ Κυπαρησία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακολουθούμε Levina, πιστά κι αμετανόητα...
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα- όλα ανθηρά εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. χαρισμα τα ματια σου να "βλεπουν" με ποιηση, το μυαλο σου να "σκεφτεται" με ποιηση. Ειναι καποιες εικονες που δεν μπορεις να περιγραψεις για την ποιηση του κι ομως ειναι εκει να σου δειχνουν ποσο ομορφος μπορει να ειναι ο κοσμος αυτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την ίδια μέρα είχαμε την ίδια έμπνευση:
    Aνάρτηση για την ποίηση...
    Υπέροχο το κομμάτι... :)
    Kαλημέρααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περσινό το κείμενο Λιακάδα μου. Τον τελευταίο καιρό
      για άγνωστο λόγο αδυνατώ να ολοκληρώσω τα γραπτά μου κι έτσι ξεθάβω από την αποθηκούλα...
      Καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  5. Άσε με, άσε με, δεν θέλω να το σκέφτομαι καθόλου.
    Το πόσο γρήγορα στεγνώνουν οι μπουγάδες όταν φυσάει και μια που τα άπλωσες, μια που στέγνωσαν και στο καπάκι να τα σιδερώνεις!

    Καλά, εκτός κλίματος είμαι, δεν το συζητώ, αλλά μήπως είμαι και εκτός θέματος;
    Αναρωτιέμαι...

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς τερατάκι είσαι όπως συνήθως,εντός εκτός κι επί τα αυτά...
      Φιλί διπλό από μένα για τα γενέθλια :)

      Διαγραφή
  6. Καλό σου μήνα. Πως να'χει καποιος έμπνευση όταν εισπνέει την μουντάδα της πόλης και παλεύει με το μεγάλο θεριό το *άγχος*;Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν περιμένουμε τις ιδανικές συνθήκες Έφη μου, οικονομήσαμε... Εμπνεόμαστε από όπου, όπως κι όποτε μπορούμε.
      Φιλάκια καλό Απρίλη!

      Διαγραφή
  7. Η ποίηση είναι παντού αν μπορείς να τη δεις και να τη βιώσεις.
    Κι αυτά τα "ενδιάμεσα" εμένα μου δείχνουν ότι περνάς όμορφα...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι και σε έχασα; Χειρότερη κι από μένα έχεις γίνει...
      Λοιπόν σωστή η "μαντεψιά" είμαι σε δημιουργική φάση επομένως περνώ όμορφα (φτύνομαι μην με ματιάσω)
      :))

      Διαγραφή
  8. Κυπαρησία μου
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι
    με υγεία και
    Καλή Ανάσταση !

    φιλιά κοριτσάκι μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αν θες κοιτα και εδω:

    www.facebook.com/pages/Astrosynnefo/138882522962545?ref

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kυπαρησία μου ελπίζω να είσαι καλά κοριτσάκι μου ...
    Σε φιλώ και εύχομαι όμορφες μέρες να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω σύντομα να καταφέρω να επανέλθω στη γειτονιά...
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Levina μου :)

      Διαγραφή
  11. ___!!!///.
    __( ô ô )
    oO-(_)-Oo
    █░░█...░
    █░░█...E░
    ████.....L░
    █░░█.......L░
    █░░█ .......O░ Saludos ¡Feliz Día!.. ★MaRiBeL★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα από Νέα Υόρκη.
    Τυχαία βρέθηκα στο μπλογκ σου. Μου αρέσει. Έχεις καταφέρει να ξεφεύγεις από τα συνηθισμένα.
    Υπόσχομαι να περνάω από εδώ.
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή